Pannon update
Ma megérkezett a részletezett híváslista a Pannontól. Tényleg egy hétig tartott, egy nappal sem kevesebbig.
Jól látszik, hogyan zuhantam ordas mínuszba: vagy az iPhone vagy a Pannon rendszerének a sajátossága, hogy körülbelül egy óra hosszú szakaszokra tagolódik az amúgy többé-kevésbé folyamatos kapcsolat. (Ezt a figyelmébe ajánlom minden iPhone tulajnak, aki hasonló csomag megvásárlásán töri a fejét.)
Így hiába kaptam értesítő SMS-t 10:40-kor, a 10:16:04 és 11:16:04 közötti kapcsolat forgalma még az alapcsomag gátlástalan rablásnak is tekinthető 13Ft/10kByte ára szerint lett számlázva. Látható, hogy a következő egy óra kilenc perces session már aktív Plusz csomag mellett 0 Ft lett.
Valamint az is kitűnik, hogy hiába gyanúsítgatott a Pannon, hogy biztosan a csomag előtt használtam el az ominózus összeget: bár a telefon szinte folyamatosan lógott a neten, pár egységnyi adatforgalom történt csak. Ez körülbelül az email rendszeres ellenőrzésének felel meg.
Egyetlen módja a panasztételnek az emailes ügyfélszolgálat, amelynél az átfutási idő 30 nap. Írtam nekik, most várom, mi lesz. Persze telefonálni nem tudok, és az amúgy kifizetett internetcsomag sem működik negatívban álló kártyával.
Ha ennek ellenére rám akarják verni ezt az összeget (hiszen az adathívás 10:16-kor kezdődött, csomag meg csak 10:40-től volt) akkor jön a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság meg a Nemzeti Hírközlési Hatóság.
Megjegyzem, ezt a csodaszép nyers Excel táblára emlékeztető papírt küldték nekem egy héten át, amiben még csak idő szerint sincsenek rendezve a sorok. Ez ám a távközlési cég...
Igazából persze ez a sajnálatos: egy kevésbé csóró ember venne egy nagy levegőt, kifizetné, aztán élné tovább az életét...