T-Home ügyfélszolgálat
Szerdáról csütörtökre virradó éjjel egyszer csak lekapcsolt a kábelmodem. A csatlakozási folyamat megállt az uplink-downlink létesítésnél. Mivel volt már ilyen, meg álmos is voltam, annyiban hagytam, reggelre megjavul.
Hát nem javult meg, sőt, csütörtök estére sem, mire hazaértem a munkából. Nem volt mit tenni, kénytelen voltam telefonálni. Utálatos dolog átvergődni a 1412 többszintű menüjén, a telefonszámomat ráadásul kétszer is megkérdezte a gép. Cserébe nem kellett várni a kezelőre, szinte azonnal kicsöngött nála.
Viszonylag vacakolás nélkül felvette a panaszom, talán hallatszott, hogy értem a dolgom, és hogy igen, újraindítottam a modemet. Azért neki is be kellett diktálnom a kontakt telefonszámom, harmadjára is. A végén meg olyan unott-mesterkélt hangon tájékoztatott arról, hogy a javítás akár három nap is lehet, mintha egymilliószor mondta volna már. Mondjuk biztosan így is van…
Ezek után viszonylag flottul mentek a dolgok. Azonnal érkezett egy SMS a ticket számával, ami még hasznosabb lenne, ha lehetne is valahol követni. Másnap délelőtt pedig egy újabb SMS tájékoztatott arról, hogy a hibát elhárították, még indoklás is szerepelt: berendezés hiba.
Bevallom, rosszabbra számítottam. Viszont ha már rezsicsökkentés és hasonlók, én az ellen hoznék rendeletet, hogy egy szolgáltató 72 órára vállalja a hibajavítást. Rendben, most sem tartott eddig, máskor sem, de tarthatna. Ez legalább annyira kiszolgáltatja a fogyasztót a szolgáltatónak, mint a mobilcégek szerződésben vállalt 0 kbps sebességű mobilnete. Nézd meg a szerződésed, a tiéd is ilyen.