T-Home ügyfélszolgálat

Szerdáról csütörtökre virradó éjjel egyszer csak lekapcsolt a kábelmodem. A csatlakozási folyamat megállt az uplink-downlink létesítésnél. Mivel volt már ilyen, meg álmos is voltam, annyiban hagytam, reggelre megjavul.

Hát nem javult meg, sőt, csütörtök estére sem, mire hazaértem a munkából. Nem volt mit tenni, kénytelen voltam telefonálni. Utálatos dolog átvergődni a 1412 többszintű menüjén, a telefonszámomat ráadásul kétszer is megkérdezte a gép. Cserébe nem kellett várni a kezelőre, szinte azonnal kicsöngött nála.

Viszonylag vacakolás nélkül felvette a panaszom, talán hallatszott, hogy értem a dolgom, és hogy igen, újraindítottam a modemet. Azért neki is be kellett diktálnom a kontakt telefonszámom, harmadjára is. A végén meg olyan unott-mesterkélt hangon tájékoztatott arról, hogy a javítás akár három nap is lehet, mintha egymilliószor mondta volna már. Mondjuk biztosan így is van…

Ezek után viszonylag flottul mentek a dolgok. Azonnal érkezett egy SMS a ticket számával, ami még hasznosabb lenne, ha lehetne is valahol követni. Másnap délelőtt pedig egy újabb SMS tájékoztatott arról, hogy a hibát elhárították, még indoklás is szerepelt: berendezés hiba.

Bevallom, rosszabbra számítottam. Viszont ha már rezsicsökkentés és hasonlók, én az ellen hoznék rendeletet, hogy egy szolgáltató 72 órára vállalja a hibajavítást. Rendben, most sem tartott eddig, máskor sem, de tarthatna. Ez legalább annyira kiszolgáltatja a fogyasztót a szolgáltatónak, mint a mobilcégek szerződésben vállalt 0 kbps sebességű mobilnete. Nézd meg a szerződésed, a tiéd is ilyen.

5 Replies to “T-Home ügyfélszolgálat”

  1. Szóval bejelentetted, este, s reggelre jó volt ? Hol a probléma? Kissé First World promlem… vagy tévedek, amúgy kötelező ezt mondaniuk, hogy ne mondhasd, hogy nem tájékoztattak, ha meg elolvasod az ASZF-t akkor abban valami 99%-os rendelkezésre állást vállalnak éves szinten, ha jól emlékszem ebbe akkor az is befér, hogy kb 1 hétig nincs net. Nekem anno 1* tudta összehozni a T csoport ezt, hogy 1 hétig vagy IPtv volt vagy net, a kettő egyszerre nem, mondjuk akkor vezették be az iptv-t. Amúgy a végén megcsinálták, aztán kaptam egy hívást a T-től s kb. a földön csúszva kértek elnézést, meg kaptam még 2 hónap ingyenességet…
    Amúgy ajánlom figyelmedbe az Invitelt-t az is T csoport vagy mi, de az ellenségednek sem kívánod majd. Az egyik ismerősnél kb 1 éve nem lehet MMO-t játszani vele, mert vagy olyan szar a ping, hogy kivág a szerver, vagy csak simán percenkét 6-500 alkalom között szakad a kapcsolat. Jah és semmit nem csináltak vele. Szóval az a szívás nem a 3 nap, ami esetedben 1 nap volt :P

      1. Valószínűleg igen, ezért is nem igyekeztem a bejelentéssel. A mi házunkban az első években nem volt UPC, de most már nem is váltanék. Ahogy tapasztalom, sokkal gyengébb szolgáltatást nyújtanak.

    1. Az első hónapokban nekem is gyakran volt hasonló, és mindig azzal akartak elhajtani, hogy “zajos a vonal”, ami egyrészt kamuszagú, illetve engem, mint végfelhasználót, nem nagyon hat meg. De évek óta nagyon stabil. Persze egyetértek a bevédéssel, csak ha valóban ilyen ritkán fordul elő, akkor tényleg annyira fájna elengedni a havidíjat?

Leave a Reply